Рекламација, замена и враќање на производите
31.08.2020.

На кој начин можам да поднесам рекламација за производ кој што е купен преку Вашата Веб-страна?

Доколку при отворање на нарачката забележите дека испорачаниот производ не одговара со нарачаниот производ, или податоците на сметката не се точни, Ве молиме најкасно во рок од 24 часа после примањето на нарачката да нѐ контактирате на е-маил адресата: info@pandorashop.mk

Ако на купениот производ се појават некакви недостатоци, имате право на рекламација во период од 6 месеци од датумот на издадената сметка.

Треба да потполнете рекламационен формулар  и да испратите е-маил за да се евидентира Вашето барање.

Најкасно во рок од 30 дена од примањето на рекламацијата ќе добиете одговор и ќе бидете известени за понатамошната постапка.

Остави коментар

Trenutno nema komentara
string(0) ""
string(0) ""