По грешка направив нарачка за производ, дали можам да ја откажам нарачката?
Нарачката можете да ја откажете во период од 30 минути после моментот на нарачувањето. Нарачката може да ја откажете со испраќање на е-маил порака на info@pandorashop.mk
Која е цената за достава?
Цената за стандардна достава изнесува 200 денари со ДДВ. Доколку износот на Вашата нарачка е над 5.000,00 денари доставата е бесплатна.
Каде вршите достава?
Вршиме достава исклучиво на територијата на Република Северна Македонија.
Дали мојата адреса за испорака може да биде различна од онаа која сум ја внел/а при мојата регистрација на сајтот?
Да, доколу адресата за испорака е на територија на Република Македонија.
Мојата пратка е оштетена, што да направам?
Ве молиме при примањето на пратката веднаш да ја проверете во присуство на самиот курир. Доколку на неа забележете видливи оштетувања, не треба да ја превземате. Во овој случај Ве замолуваме да нѐ исконтактирате на нашата е-маил адреса : info@pandorashop.mk. Во најкус можен рок ќе ве известиме за понатамошната постапка.
Испорачан ми е погрешен производ/мојата пратка е нецелосна, што да направам?
Доколку ја примите нарачката и при отворање на кутијата заклучите дека испорачаните производи не се совпаѓаат со Вашата нарачка , или податоците на сметката не се точни, Ве молиме да испратите е-маил порака на: info@pandorashop.mk.
Кој е рокот за испорака на нарачката и која курирска служба ја врши испораката?
Рок за достава е 5 дена. За жал , не сме во можност да прецизираме точен ден и точно време на испорака, бидеќи тоа не зависи само од нас, туку и од самата курирска компанија. Соработуваме со курирската компанија VIA Post, која врши испорака од понеделник до петок во период од 8:00 -18:00 на територијата на Република Македонија.
Кој е рокот за испорака на нарачката и која курирска служба ја врши испораката?
Вашата нарачка може да биде откажана поради неколку од следниве причини: - Производот повеќе го нема на залиха - Наплата од Вашата нарачка не е реализирана: - Плаќање со картичка - Уплатата за Вашата нарачка не е успешно извршена.
Дали производите кои се купени преку Вашиот сајт за on-line нарачка можат да се заменат или рекламираат во Вашите продажни салони?
За жал, производите кои се купени преку нашата online продавница не можат да се заменат или рекламираат во нашите продажни салони. Можете да направите замена на начинот утврден ТУКА, а реклмација на начинот утврден ТУКА. Контактирајте нѐ со испраќање е-маил порака на: info@pandorashop.mk
На кој начин можам да поднесам рекламација за производ кој што е купен преку Вашата Веб-страна?
Доколку при отворање на нарачката забележите дека испорачаниот производ не одговара со нарачаниот производ или податоците на сметката не се точни, Ве молиме во рок од 24 часа од примањето на нарачката да не контактирате на e-маил адресата: info@pandorashop.mk Ако на купениот производ се појават одредени недостатоци, имате право на рекламација во период од 6 месеци од датумот на издавање на фискалната сметка. За да се евидентира Вашето барање за рекламација, треба да пополните формулар за рекламација кој ќе го испратите на е-маил: info@pandorashop.mk Одговор на Вашата рекламација ќе добиете во рок од 30 дена од примањето на рекламацијата и ќе бидете известени за понатамошната процедура.
Купен е производ кој не ми одговара, која е процедурата за враќање на истиот?
Како купувач, Вие имате право да се повлечете од договорот склучен од далечина или од договорот склучен надвор од деловните простории, односно да ја вратите стоката што не Ви одговара во рок од четиринаесет (14) дена од денот на прифаќањето на испораката. При откажување купувачот може, но не мора да ги наведе причините за откажување Контактирајте нѐ со испраќање на е-маил порака на: info@pandorashop.mk за да се изврши евидентирање на Вашето барање. Враќањето на производите мора да биде во исправна и некористена состојба, во оригиналното неоштетено пакување, заедно со оригиналната сметка и пополнет формулар за враќање кој можете да го преземете овде. Производите заедно со останатата документација треба да ги испратите на следнава адреса: СФ1 Клипс Дооел – продавница Pandora Улица Маршал Тито бр. 45 1000 Скопје Компанијата е должна најдоцна во рок од 15 дена од примањето на изјавата за враќање на нарачката, без одложување, да го врати целиот износ кој потрошувачот го платил при пласирање на нарачката.
Како се одржува накитот на Pandora?
Секое парче Pandora накит е рачно доработено и создадено од високо квалитетни материјали. За Вашиот накит секогаш да изгледа убаво, ние Ве советуваме секогаш да го отстранувате накитот пред спиење или физичка активност. Исто потребно е да го чувате одвоено од друг накит како би избегнале гребење на истиот. Максимално да се избегнува контакт со било какви хемиски средства или солена вода, бидеќи тоа го нарушува изгледот на накитот, во тој случај накитот ќе потемни и ќе го изгуби својот сјај. Се препорачува накитот да се полира со мека ткаенина за полирање за да го одржи својот сјај, но имајте предвид дека на овој начин нема да се отстранат физичките оштетувања и гребнатинки.
Како да бидам сигурен/сигурна дека порачувам оригинален Pandora накит?
СФ1 Клипс ДООЕЛ е член на СФ1 групацијата,која е генерален и ексклузивен дистрибутер на данскиот бренд за накит Pandora за Балканските земји и Молдавија. На секое наше продажно место добивате сертификат за автентичност со кој потврдуваме дека накитот кој го купувате е оригинален Pandora накит. Секое парче Pandora накит е рачно доработено и изработено од талентирани и врвни Pandora мајстори, кои создаваат современ, елегантен и женствен накит од сребро 925, злато 585 и нашите единствени блендови на метали - Pandora Rose i Panodra Shine.
Што е Pandora МЕ?
Pandora МЕ претставува колекција од минијатурни приврзоци кои можете да ги стилизирате на некоја од Pandora Me белегзиите, ѓерданите или на Pandora МЕ брош, како и колекција од минијатурни обетки кои се продаваат засебно, по една. Приврзоците од Pandora МЕ можат да се носат на белегзиите и ѓерданите од Pandora МЕ и ESSENCE колекциите. Pandora МЕ приврзоците не се компатабилни со белегзиите и ѓерданите на колекциите Moments и Reflexions.
Доколку мојата нарачка е откажана, а плаќањето беше извршено со картичка, кога ќе ми бидат вратени парите?
Кога избирате начин на наплата со картичка , на Вашата сметка се резервираат парични средства во износот на вашата нарачка. Наплатата се извршува штом се потврди достапноста на производите. Доколку не е возможно да се изврши испорака на нарачката, Вашите средства ќе бидат ослободени..
Кој е рокот за испорака на нарачката и која курирска служба ја врши испораката?
Рок за достава е 5 дена. За жал , не сме во можност да прецизираме точен ден и точно време на испорака, бидеќи тоа не зависи само од нас, туку и од самата курирска компанија. Соработуваме со курирската компанија VIA Post, која врши испорака од понеделник до петок во период од 8:00 -18:00 на територијата на Република Македонија.
Како можам да направам нарачка?
Производите на нашиот сајт можат да се нарачаат на неколку начини. Првиот начин е порачување на производите директно на самиот сајт. Доколку не сте регистрирани, ќе треба прво да направите регистрација. Кога успешно ќе се регистрирате, на Вашиот меил ќе Ви пристигне потврда за регистрација.После тоа, со едноставно додавање на производите во Вашата корпа и следење на сите чекори ја завршувате нарачката. На маилот кој сте го употребиле при регистрација ќе Ви пристигне порака за потврда на нарачка , со соодветен ID број, со што се потврдува дека добро сте ги следеле сите чекори за пласирање на нарачката. Вториот начин е со испраќање на е-маил порака со Вашата нарачка на info@pandorashop.mk Во тој случај , Ве молиме да ни ги испратите сите потребни податоци , за да можеме да ја реализираме Вашата нарачка: - Шифра на производите - Големина - Име и презиме на примателот - Адреса за испорака - Мобилен контакт телефон
Кои начини на плаќање се достапни?
Постојат три начини на плаќање: - плаќање при примање на пратка, при самото превземање на пратката од курирската служба, што подразбира наплата исклучиво во кеш. - Плаќање со платежни картички Maestro, MasterCard, Visa - Со уплаќање на уплатница, при што нарачката ја испраќаме после евидентирање на уплатата. - Плаќање на 3 рати со 0% камата и без скриени трошоци прекy IutePay