Нарачување
Како можам да ја откажам мојата нарачка?
Нарачката можете да ја откажете во рок од 30 минути од моментот на креирање.
Откажувањето можете да го пратите на e-mail: info@pandorashop.mk.
Како можам да креирам нарачка?
Производите од сајтот може да се нарачаат како регистриран корисник или како гостин.
Регистрираниот корисник треба прво да се регистрира, а потоа да додаде производи во кошничката и да ја заврши нарачката.
Гостинот може да додаде артикли во кошничката и да ги пополни податоците за испорака без регистрација.
Потврдата за нарачката пристигнува на е-пошта.
Зошто мојата нарачка е откажана?
Вашата нарачка може да биде откажана поради неколку причини:
- Производот повеќе не е на залиха
- Плаќање со уплатница – уплатата не е евидентирана во рок од 3 дена
- Плаќање со картичка – трансакцијата не е успешно извршена
Кога ја нарачував стоката пишуваше дека е достапна, а сега ја нема?
Може да се случи производот во меѓувреме да е продаден. Нарачките се обработуваат по редослед на прием додека имаме производ на лагер. Во таков случај, Pandora го задржува правото да ја откаже Вашата нарачка.
По грешка нарачав производ, дали можам да ја откажам нарачката?
Нарачката можете да ја откажете во рок од 30 минути од моментот на креирање.
Откажувањето можете да го пратите на e-mail: info@pandorashop.mk.
Го најдовте одговорот?
ПРОДОЛЖЕТЕ СО КУПУВАЊЕ