Рекламација, замена и поврат

Рекламација, замена и поврат

Купив артикл кој не ми одговара, што треба да направам за да го вратам?
Законот за продажба на далечина утврдува право на купувачот, кој се смета за потрошувач (физичко лице кое производот го купува за задоволување на свои индивидуални потреби, а не за вршење професионална дејност), да се откаже од договорот во рок од 30 дена од денот кога му е предаден производот. При откажување купувачот може, но не мора да ги наведе причините поради кои се откажува. Контактирајте нѐ со испраќање e-mail порака на: info@pandorashop.mk за да биде евидентирано вашето барање за поврат. Враќање на артикли во исправна и некористена состојба и оригинално неоштетена амбалажа, заедно со оригиналната фактура и пополнет образец за откажување, кој можете да го преземете овде. Артиклите со придружна документација треба да се достават на следната адреса:
„СФ1 Клипс“ ДООЕЛ Скопје
ул. „Љубљанска“ бр.4 – У 121
Скопје

Трговецот е должен на купувачот без одлагање да му го врати износот што го платил по основ на договорот, а најдоцна во рок од 8 дена од денот на прием на изјавата за откажување и прием на производот.
Испорачаниот артикл е оштетен. Што да направам?
Проверете ја пратката додека курирот е тука и по отворањето на кутијата доколку утврдите дека испорачаната стока не одговара на нарачаната или е оштетена, ве молиме контактирајте нѐ со испраќање e-mail порака на: info@pandorashop.mk.
Доколку се одлучите да нѐ контактирате преку e-mail, испратете ни ги следните податоци за да извршиме детална проверка:
- слика од транспортното пакување
- слика од артиклот
- слика од фактурата
Испорачан ми е погрешен артикл/мојата пратка е нецелосна, што да направам?

Доколку сте примиле пратка и по отворањето на кутијата утврдивте дека испорачаната стока не одговара на нарачаната или податоците на фактурата не се соодветни, ве молиме контактирајте нѐ со испраќање e-mail порака на: info@pandorashop.mk.

Нарачав артикл кој не ми одговара, дали можам да го заменам за друг артикл?
Доколку сте нарачале производ кој не ви одговара, не ви се допаѓа или сте згрешиле големина, можете да го замените во рок од 8 дена од денот на прием на пратката. Потребно е да нѐ контактирате на e-mail: info@pandorashop.mk и да ни ги доставите следните податоци:
1. Име и презиме
2. Број на иницијалната нарачка или број на фактура
3. Шифра или назив на производот кој сакате да го замените
4. Шифра или назив на новиот производ кој сакате да го нарачате

Доколку сакате испорака на адреса различна од онаа наведена во иницијалната нарачка, потребно е да ги испратите и следните податоци:
1. Име и презиме на примачот
2. Адреса: Улица и број, поштенски број, место
3. Контакт телефон

Потоа ќе ви испратиме потврда дека можете да го испратите производот кој сакате да го замените на нашата адреса:
„СФ1 Клипс“ ДООЕЛ Скопје
ул. „Љубљанска“ бр.4 – У 121
Скопје

При враќање на стоката задолжително е да биде во исправна и некористена состојба и во оригинално, неоштетено пакување, со приложена фактура.
По приемот на производот кој сте го испратиле на нашата адреса, ќе креираме нова нарачка со замена за вас.

Доколку замениот производ е достапен, рокот на испорака е 6 работни дена од приемот на вашата пратка.
Доколку саканиот замени производ не е достапен, ќе извршиме поврат на средствата во рок од 14 дена. Ако иницијалното плаќање е извршено по достава или со уплатница, повратот ќе биде извршен на трансакциска сметка доставена од купувачот. Во случај на поврат на средства за плаќање со платежни картички, www.pandorashop.rs е должен повратот да го изврши исклучиво преку VISA, EC/MC и Maestro метод. Тоа значи дека банката по барање на продавачот ќе изврши поврат на сметката на корисникот на картичката.

Замениот производ може да биде со повисока, пониска или иста цена како иницијалниот производ. Ако цената е пониска, разликата ќе ви биде вратена. Ако цената е повисока, разликата се плаќа исклучиво во готово при прием.

Трошоците за поврат, како и испорака на заменскиот производ, се на трошок на купувачот.
Производите купени преку www.pandorashop.rs не можат да се менуваат во нашите малопродажни објекти, туку исклучиво по горенаведената процедура.
На кој начин можам да поднесам рекламација за артикл купен преку вебшоп?
Доколку по отворањето на пратката утврдите дека испорачаните артикли не одговараат на нарачаните или дека податоците на фактурата не се соодветни, ве молиме најдоцна во рок од 24 часа од прием на пратката да го контактирате нашиот контакт центар.

Ако на купениот производ се појават недостатоци, правото на рекламација трае две години од датумот на фактурата.
Потребно е да пополните образец за рекламација и да контактирате со контакт центарот за вашето барање да биде евидентирано.
Во рок од 8 дена од прием на рекламацијата, ќе одговориме и ќе бидете известени за понатамошната постапка.
   

Го најдовте одговорот?
ПРОДОЛЖЕТЕ СО КУПУВАЊЕ