Рекламација, замена и враќање на производите

За жал, производите кои се купени преку нашата online продавница неможат да се заменат или рекламираат во нашите продажни салони. Контактирајте нѐ со испраќање е-маил порака на: info@pandorashop.mk

Вашата нарачка може да биде откажана поради неколку од следниве причини:

  • Производот повеќе го нема на залиха
  • Наплатата од  Вашата нарачка не е реализирано:

Плаќање со картичка - Уплатата за Вашата нарачка не е успешно извршена.

Вие имате право да се повлечете од договорот склучен од далечина или од договорот склучен надвор од деловните простории, односно да ја вратите стоката што не Ви одговара во рок од четиринаесет (14) дена од денот на прифаќањето на испораката. При откажување купувачот може , но не мора да ги наведе причините за откажување

Контактирајте нѐ со испраќање на  е-маил порака на : info@pandorashop.mk за да се изврши евидентирање на Вашето барање .       

Враќањето на производите мора да биде во исправна и некористена состојба, и во оригиналното неоштетено пакување , заедно со оригиналната сметка, и пополнет формулар за враќање кој можете да го превземете  овде.

Производите заедно со припратната документација треба да ги испратете на следнава адреса :

СФ1 Клипс Дооел – продавница Pandora
Улица Маршал Тито бр. 45
1000 Скопје

Компанијата е должна најкасно во рок од 15 дена од примањето на изјавата за враќање на нарачката, без одложување , да го врати целиот износ кој потрошувачот го платил при пласирање на нарачката.

Доколку при отворање на нарачката забележите дека испорачаниот производ не одговара со нарачаниот производ, или податоците на сметката не се точни, Ве молиме најкасно во рок од 24 часа после примањето на нарачката да нѐ контактирате на е-маил адресата: info@pandorashop.mk

Ако на купениот производ се појават некакви недостатоци, имате право на рекламација во период од 6 месеци од датумот на издадената сметка.

Треба да потполнете рекламационен формулар  и да испратите е-маил за да се евидентира Вашето барање.

Најкасно во рок од 30 дена од примањето на рекламацијата ќе добиете одговор и ќе бидете известени за понатамошната постапка.

string(0) ""
string(0) ""